Mycket nu.

Mina inlägg duggar inte tätt, jag vet. Men med mycket intressen får man prioritera.

Det blir mycket utbildningar och resor framöver, och det jag ser fram mest emot är utan tvekan starta eget utbildningen som börjar på måndag. Men före dess ska en heldag i Uppsala hinnas med i kommunikationens tecken.

Starta eget i vad kan man ju undra. Ja, jag har faktist inte en aning om vilken av mina tiotal affärsideer jag ska lägga fram under utbildningen. Men visst finns ett område som ligger extra varmt om hjärtat. Och att fortsätta med nuvarande jobb som grafisk formgivare funkar ju utmärkt som egen. Ja, det kommer att bli riktigt bra.

Funderar på att hinta sonen, för han har nog mindre koll på att det är mors dag på söndag. Bara för att jag kan...

 
Ett par bilder från ett strålande vackert Vallby Friluftsmuseum där söndagen tillbringades. Det var växtdag, och några nya plantor fick följa med hem. Det här var våra bord, Mälardalens Pelargonvänner.
 



Kommentera här: