En av årets höjdpunkter!

Så var det äntligen dax. Dagen man längtar till från den stund man har gått ut genom dörren året innan. Årets uppsättning av 123 Schtunk! I år hade jag kommit på den briljanta iden att köpa biljetter till alla männen i släkten som födelsedags present redan i September. Så förutom mannen i mitt liv, sonen med sin söta flickvän hade vi våra "Schtunk-virgins" mamma, pappa, moster och den halvskeptiske kära brodern. Sen var det såklart hela det kära gänget, sammanlagt hela 23 stycken!

Har man aldrig sett en Schtunk föreställning så är det omäjligt att förstå hur 3 clowner som spelar drama kan vara en sån uåplyftande skrattfest! Jag rekomenderar alla att se en föreställning om ni får chansen...

Och så glämde jag nästan bort att berätta att provet för vapen licensen som jag har gruvat mig för sen ett halvår tillbaka gick galant!!!