Vårkänslor.

Hur kommer det sig att vi har aprilväder i mitten av februari? Jag tänker inte på något sätt klaga, tvärtom så sällar jag mig till skaran av leende människor och njuter av den starkt lysande solen.

Det är tyst på kontoret i dag. Långt borta hörs säljarna när dom pratar i sina telefoner, men för övrigt ligger ett fokuserat lugn över oss. Jag tror nog att alla sitter och ser ut genom sina fönster och längtar ut!

En rolig helg med mycket pyssel och aktiviteter har passerat. Söndagens firande av sambo gick stillsamt förbi i ätandets tecken. Se vilken fin tårta han blev överraskad med ;).



Jag hade fyllt den med zoofluff och spacklat med smörkräm. Klädd med SP och dekorerad med marsipanblommor och motorcyklar. En liten gömma med nonstops fick det bli också :).
 

Eftersom en av gästerna är glutenintolerant, vilket jag hade glömt, så är det tur att det går fort att slänga ihop en drömtårta. Eftersom det var till ett barn bytte jag kakaon mot pastafärg. Visst blev det ganska coolt!



Kommentera här: