Fina flickor.

Det kanske är en lite missvisande rubrik, för några "fina flickor" vimlar det inte av i min umgängeskrets. Men med åren har man fått vänner som är värda att bevara, flickor som är fina genom att vara underbara personligheter. Något som uppskattas mer än ett fint uppförande hos mig.

Men i går var dom fina grannflickorna på besök. Och det blev verkligen, precis som vanligt, samtal om stort och smått. Jag tror vi hann gå igenom allt från kärlek, till lagar och andelsröstning under vår samvaro. Tack för ännu en härlig kväll som lagts till i källan med livsglädje och fina minnen flickor.

 
Att det inte är ultimat att fota med Iphonen i ett mörkt rum utan blixt kan ju på sitt sätt vara charmigt. Jag gillar ju det lite ruffiga i stämningsbilder eftersom det måste vara så perfekt i min yrkesroll med bildhanteringen.
 
 
Elaine och Helen passar på att kolla sina telefoner. Vi är ju inte helt asociala ;).



Man kan ana Monica, men det blev bara mörkt till höger där Hanna sitter. Nästa gång får jag dokumentera alla flickorna med den riktiga kameran.
 
 

Kommentera här: