Framtiden.

Om man har en bra affärside, men inte modet. Hur gör man då? Tankarna går runt, och jag hoppas att det blir lite mer kött på benen för att samla mod i kväll. Trygghetsrådet har resurserna, men tänk om dom även kunde boosta modet. Kanske är det dax att stå på egna ben nu.

En fantastisk helg på Åland ligger bakom mig. Det två goa MC klubbarna Strul MCC från Enköping och Odendisa MC från Sala slog sina påsar ihop och vi åkte till Kobba Hoppers MC på Åland. Deras vinterfest var en härlig tillställning, som bara bikersfester kan bli. Vi passade även på att tagga Texas Longhorn restaurangen med våra loggor. Det var väl lite busigt ;). Någon gång ska jag berätta historien bakom namnen på dessa klubbar, för dom är lite speciella.




Eftersom mannen i mitt liv ligger borta på jobb den här veckan passades det med gott samvete på att hänga med fina väninnan på en underbar AW. Små saker som gör stort i vintermörkret.

Lärde mig just vad en lunningskärra är, mycket man inte har en aning om...

Kommentera här: